Σελίδες

«Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ' αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής.»

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Γιορτή μητέρας,ιδέες

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ
  • Εικαστικά
  • Κατασκευή κάρτας





  • Κουτάκι για το δωράκι της μαμάς



  • ομαδική εργασία 

μαμά,mother ,mum,anne, madre......


  • Πορτρέτο της μαμάς





  • Παιδί και μουσική

Cd για τη μαμα!

Τραγούδια για τη μαμά......

  • Το γλυκό της το παιδί

Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info
Στίχοι: Ζακ Στεφάνου
Μουσική: Ζακ Στεφάνου
Πρώτη εκτέλεση: Ζακ Στεφάνου


Κι αν αυτή γιορτάζει και δώρο δεν της πήρα
κι αν μ' αγαπάει κι εγώ την τυραννώ
κι αν πολλά μου δίνει και λίγα μου ζητάει εγώ

Κι αν μ' έχει γεννήσει κι είμαι 1,60
κι αν της φωνάζω που είμαι κοντός
κι αν καμιά φορά στο σπίτι δεν τρώω
έτσι κι αλλιώς

Ένα δώρο σε μια όμορφη γυναίκα
που χει κάνει το πιο ωραίο παιδί της χαρίζω
κι αν δακρύζω δε μ' αρέσει
είναι πολλή
η αγάπη που χει δώσει

Μα το ωραίο της παιδί δεν θα τη προδώσει
πριν παλαβώσει θα της πει σ' αγαπώ
κι αυτή θα το φιλήσει και θα πει
το γλυκό μου το παιδί

Κι αν το δωμάτιο μου είναι αχούρι
κι αν καμιά φορά φέρνω κακούς βαθμούς
κι αν συνέχεια σπάω τα σπυράκια στη μούρη
αυτούς

Ν' ακούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν και της το τραγουδούν

Αυτούς που έχουν μια κιθάρα
και στον κόσμο μια μαμά και την αγαπούν
κι άμα δε μπορούν να της το πουν
της το γράφουν σε κασέτα
στ' αυτοκίνητο το βάζουν

Και το πρωί όταν τ' ακούσει
πριν δουλέψει νυσταγμένη θα σκεφτεί
το γλυκό μου το παιδί




  • Σ' αγαπώ

Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info
Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη & Αντώνης Ρέμος ( Ντουέτο )


Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
κάτι να σε εντυπωσιάσει,
στον αέρα ένα σημάδι σου να πιάσει
Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.

Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
μα κολλάω και πάλι σ' όλα εκείνα,
που έλεγε γελώντας η Μελίνα
Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω,
που είναι πάντα καινούριο κι απλό.

Σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα,
σ' αγαπώ
η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα.

Σ' αγαπώ,
θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν,
θα 'μαι εδώ,
κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ� αρχίσουν.

Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
μα νομίζω τίποτα δε μου ανήκει,
τα κρατάει καλά κρυμμένα η Αλίκη
Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.

Ψάχνω κάτι καινούργιο αλλά
τριγυρνώ συνεχώς στα παλιά
με τη βάρκα του Μάνου σ' ένα κύμα,
το γαλάζιο του Οδυσσέα σ' ένα ποίημα
βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω
που είναι πάντα καινούργιο κι απλό.

Σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα,
σ' αγαπώ,
η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα.

Σ' αγαπώ,
θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν,
θα 'μαι εδώ,
κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ' αρχίσουν.



  • ΡΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ,ΜΑΜΑ



Στίχοι: Ραλλία Χρηστίδου
Μουσική: Ραλλία Χρηστίδου
Πρώτη εκτέλεση: Ραλλία Χρηστίδου


Φοβάσαι πώς θα ζήσω
στην ζωή να ευτυχήσω
να ‘χω τύχη και αγάπη
να μην κάνω τα δικά σου λάθη.

Μαμά, σου λέω όλα καλά
μη φοβάσαι άλλο πια
μεγάλωσα και έμαθα πολλά
χάρη στη δική σου ζεστασιά.

Σου λέω ντύθηκα καλά
έξω κάνει κρύο, παγωνιά
μη φοβάσαι δεν λέω εγώ πολλά
κι η καρδιά μου δεν τη δείχνω πουθενά.

Μαμά σου λέω όλα καλά
μη φοβάσαι άλλο πια
μεγάλωσα και έμαθα πολλά
χάρη στη δική σου ζεστασιά.


  • ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ,

ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ Η ΚΑΡΔΙΑ

Μουσική/Στίχοι: Tori Alice/Νικολάου Γιάννης
Συμμετέχει η Αρχοντούλα Σαββιδάκη και η Μαριώ στο ρόλο της μάνας



Ένα παλικάρι ήτανε μια φορά
που αγάπαγε με πάθος μια όμορφη κυρά
Μια μέρα, όπως έπαιρνε τα λάγνα της φιλιά
Ζήτα μου οτιδήποτε της λέει τρυφερά
Αν μ' αγαπάς τού είπε, με νάζι και καημό

Την καρδιά της μάνας σου εγώ επιθυμώ (Αρχοντούλα Σαββιδάκη)

Έτσι λοιπόν ξεκίνησε, να πάει στο πατρικό του
ποτέ του αυτός δεν πάτησε τον όρκο το δικό του
Δώσε μου μάνα την καρδιά, στα πόδια της ν' αφήσω

Αν είναι γιε μου για καλό, εγώ στήνε χαρίζω (ΜΑΡΙΩ)

Κι έτσι της πήρε την καρδιά και χάθηκε στο δρόμο
Μα σε μια πέτρα σκόνταψε και δάκρυσε απ' τον πόνο
Γυμνή η καρδιά τού μίλησε, προτού να ξεψυχήσει

Χτύπησες μήπως γιόκα μου, ψηλό μου κυπαρίσσι (ΜΑΡΙΩ)

Με ματωμένα χέρια φτάνει στο σπιτικό της
Να η καρδιά που γύρευες και την αφήνει εμπρός της
Μα αυτή καν δεν τον κοίταξε κι άρχισε να γελάει

Μήπως θα 'ταν καλύτερο να μου τη φέρεις Μάη (Αρχοντούλα Σαββιδάκη)
Βασισμένο σε ένα λαϊκό μύθο που μας μάθαιναν στο δημοτικό




  • MAMA MIA,ABBA




και το πιο σημαντικό δώρο για τη μαμά.....

ένα γλυκό φιλί από το παιδί της!!!!!!!!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ............................... ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 σχόλιο:

  1. Ωραία τραγούδια!Να είναι όλες οι μανούλες γερές με αστήρευτη αγάπη για τα παιδιά τους !!!Χρόνια πολλά στις μανούλες του κόσμου!Και πολλά ευχαριστώ στο Θεό που μας αξίωσε να ζήσουμε το θαύμα της γέννησης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή